Известие

Collapse
No announcement yet.

Вариатор 145

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Вариатор 145

    Имам проблем с вриатора някои да каже как стоят нещата с него с ремонта
    sigpic Alfa Romeo 146 1.3 Boxer

  • #2
    Елементарно,

    Вариант а) Купуваш нов и слагаш
    Вариант б) Купуваш 2ра ръка (читав!) и слагаш. Караш Х00 000км. и пак

    пс. Ако валовете са ти заминали не лоши и тях да смениш. Аз преди 2 години на моята 146 сменях Вариатор, +2та вала и ми излязоха 120-140лв. Всичко (втора ръка) и така я продадох...
    155 1.8 8v SUPER MY95

    Comment


    • #3
      ... вариант в) : четеш темата на Ферариста в Платени обяви и после избираш един от трите варианта
      ...
      155 1,6 TS 16V `96
      166 2,4 JTD `99
      147 1,9 JTDm 8V `07

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от endeavour Покажи съобщение
        ... вариант в) : четеш темата на Ферариста в Платени обяви и после избираш един от трите варианта

        Коллеги има ли някои дето да го е махал този вариатор или да го е заварявал понеже аз искам да го махна ,понеже съм чувал че имало 16 клапанови мотори без вариатор,па снощи четох че на една кола и го заварили ,ма непознавам някои дето да питам как е колата без това чудо.
        155 2.0 16v МY95 Sport

        Comment


        • #5
          целият процес в мотора ще сбъркате с тия заварявания, момци
          Аlfa Romeo 146 1.4 T.Spark
          Аlfa Romeo 145 1.4 T.Spark

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от killuminati Покажи съобщение
            целият процес в мотора ще сбъркате с тия заварявания, момци
            То колега по този мотор нема как да се обърка нищо то е вече объркано от завода ,та само на добре може да отиде ,на зле нема как.
            155 2.0 16v МY95 Sport

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
              То колега по този мотор нема как да се обърка нищо то е вече объркано от завода ,та само на добре може да отиде ,на зле нема как.
              хаха има нещо вярно . Ама друго си е чисто новия вариатор , като запалиш и нищо да не трака
              sigpic
              33-(1.3),(1.5 TI),(1.7 8V),(1.7 16V),145-(1.4TS),(2.0TS),(1.7 16V Boxer),146-(1.4TS),156-(2.4 JTD),(1.9JTDm),164-(2.0 V6 Turbo)
              Само черна Алфа може да бие друга черна Алфа

              Comment


              • #8
                Да ама пък си е тръпка, като спреш на бензиностанцията да посягат да ти налеят дизел в резервоара
                AR 145 , 1.6 , 76 kw- ex; GT 1.9 JTD 110 KW
                Posted by Bat Vas:Алфиста трябва да има минимум две коли, ако не иска да ходи с градски транспорт от време на време.
                sigpic

                Comment


                • #9
                  Стилян е прав.Доста често ми се е случвало да посегнат към пищова за нафта и като кажа бензин да ме гледат странно.Моя проблем се оправи като сложих читав вариатор.
                  Fiat Bravo 1.6 16V 97" ex ex...My first italian beast
                  Alfa Romeo 145 Quadrifoglio Verde 95" 150+++hp ex... Bye my come dream...
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 99" with head from Quadrifoglio Verde ex.
                  Alfa Romeo 155 2.0 8V SUPER 94"

                  Comment


                  • #10
                    Друг вариант е да си купиш ремонтен комплект за вариатор (11-12 лв) и да си го направиш сам.Аз така направих и на Делтата (1.8 VVT) и на 156цата (1.8 TS),и нямам проблеми.Делтата вече 12-13 хиляди и само при първо палене за деня трака за 1-2 секунди !
                    The new one - Lancia Delta II 1.8 16v 131hp 98'
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S. 98'
                    Lancia Dedra 1.8 i.e. 92'
                    ex Fiat Uno Turbo

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от IcemaN92 Покажи съобщение
                      Друг вариант е да си купиш ремонтен комплект за вариатор (11-12 лв) и да си го направиш сам.
                      При мен тоя вариант не проработи, след 3000об. колата става дизел Майстор го сменява.
                      166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от nicola 59 Покажи съобщение
                        То колега по този мотор нема как да се обърка нищо то е вече объркано от завода ,та само на добре може да отиде ,на зле нема как.
                        Добавка: мотора си е много добре. само че ние караме Курници, ще заварваш вариатори ами по добре си вземи голф 1,6 и карай без вариатор. 1,6 на 147-ци имаше без вариатор 105 коня умрели от завода...

                        Нов вариатор, нови повдигачи и си в джаза!
                        sigpic
                        Alfa 146 1.6 TS ---> 2.0 TS Remapped by Oem
                        FIAT TIPO 1.6 DOHC

                        Comment


                        • #13
                          Аз си тракам, като дизел, много е яко, но като вдигнеш над 100-тина км/ч вече не ти прави впечатление.
                          Успех.

                          Comment


                          • #14
                            дайте нещо по ефтино като цена на тоя вариатор

                            Comment


                            • #15
                              Рем. к-т вариатор № 71715450 FIAT 15,80
                              В axm се предлага и Лагер на вариатора на разпр. вал
                              № 71730023 FIAT 46,50
                              Та въпроса ми е лагера разбива ли се.....
                              Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

                              Comment

                              Working...
                              X